Hvad skal jeg gøre, hvis dele af produktet mangler ved levering?
Problem
Hvad skal jeg gøre, hvis dele af produktet mangler?
Løsning
Hvis du mangler dele i din levering, ønsker vi, at du kontakter vores kundeservice via nedenstående kontakt formular eller via chat. Det er vigtigt, at du oplyser ordre nr. som står på kvitteringen eller på faktura.
Følg nedenstående links for at kontakte os, eller hvis du vil læse mere om dine vilkår:
Electrolux
AEG
https://www.electrolux.dk/support/contact-us/
https://www.electrolux.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Hvordan leverer du min ordre?
- Leverer du i weekenden?
- Kan jeg bestille en levering?
- Kan jeg hente min ordre personligt?
- Hvordan tilføjer eller ændrer jeg leveringsadresse?
- Kan jeg få produkter leveret overalt i Danmark?
- Leverer du internationalt?
- Hvad sker der, hvis ingen er der, når leveringen ankommer?
- Hvilke leveringsmuligheder er der?
- Hvor kan jeg finde sporingsnummeret til at spore min levering?