Hvordan kan jeg returnere mit køb?
Problem
Hvordan kan jeg returnere mit køb?
Hvordan laver jeg en retur?
Løsning
Produktet skal returneres inden for 14 dage efter modtagelse af leveringen.
Småapparater via PostNord: For at returnere en vare, skal du udfylde formularen på dette link. Efter du har udfyldt formularen vil du på din email og mobil modtage en QR kode. Denne QR kode medbringer du til nærmeste Post Nord pakkeshop og så vil de udskrive returseddel så varen kan returneres.
Produktet skal returneres i original emballage med tilhørende emballage. Som forbruger er du ansvarlig for risikoen ved returforsendelse. Skader som følge af defekt emballage refunderes ikke. Sørg for at få en kvittering for, at du har sendt forsendelsen og gem den som bevis.. Hvis du har spørgsmål vedrørende dit retur, kan du altid kontakte Electrolux kundeservice via chatten eller på nedenstående kontakt os formular.
Den 30 dages returret gælder ikke for tjenester bestilt sammen med et produkt (såsom installation), hvis disse helt eller delvist allerede er udført af Electrolux eller en tjenesteudbyder, der er ansat af Electrolux.
Hvidevarer: Kontakt Electrolux enten direkte i vores kundeservice på telefon, chat eller email, eller udfyld nedenstående kontakt formular, og derefter vil vi aftale nærmere, hvornår vi kan sende fragtmand hos dig for hente hvidevare.
Refusion af returnerende produkter fortages inden for 14 dage efter returnering er modtaget, kontrolleret og godkendt af Electrolux retur afdeling.
Hvis du har betalt for din ordre med et kort i webshoppen, sker refusionen til det samme kort. Vi kan ikke indbetale pengene til en anden konto.
Følg nedenstående links for at kontakte os, eller hvis du vil læse mere om dine returbetingelser:
Electrolux
https://www.electrolux.dk/support/contact-us/
https://www.electrolux.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/
AEG