Air Purifier Wi-Fi-symbolet blinker, kan ikke oprette forbindelse til Wi-Fi-netværket
Problem
- Hvorfor blinker Wi-Fi-indikatoren på panelet?
- Kan ikke oprette forbindelse til A9 til Wi-Fi-netværket
- Kan ikke forbinde luftrenser til Wifi app
Gælder for
- Electrolux A9 serie luftrensere
- Electrolux Wellbeing-app
Løsning
Blinkende Wi-Fi-symbol betyder, at din luftrenser ikke er i stand til at oprette forbindelse til Wi-Fi-netværket
- Først skal du sørge for at have den nyeste version af Wellbeing-appen for at dit Wi-Fi fungerer, og at din luftrenser er inden for rækkevidden af din router (inden for 10 meter).
- Prøv derefter at tilføje din luftrenser til appen igen. Når du gør dette, skal du sørge for at vælge et 2,4 GHz Wi-Fi-netværk og indtaste den korrekte adgangskode til det netværk. Adgangskoden er store og små bogstaver.
- Hvis dette ikke virker, kan det også være, at der er et problem med din router. Prøv at genstarte din router. De fleste routere skal simpelthen frakobles og tilsluttes igen til deres strømkilde for at genstarte. Vent et par minutter og tjek igen.
- Hvis det heller ikke fungerede, kan du også prøve at trække stikket ud af din luftrenser, vente i 10 sekunder, sætte den i igen. Din renser forsøger automatisk at oprette forbindelse igen til din WiFi.
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Wellbeing-appen opdateres ikke efter udskiftning af filter
- Hvad er ioniseringsfunktionen i luftrenseren?
- Kan jeg bare indtaste stregkoden når jeg tilslutter min A9 luftrenser?
- Fejlen "Kunne ikke oprette forbindelse" under opstart af luftrenser
- Wellbeing WiFi opsætning
- Hvordan udskifter jeg mit filter i min PureA9 luftrenser
- Lyset er for ofte rødt eller lilla, og PM 2.5-værdierne, der vises i appen er meget høje hele tiden
- Luftrenser lyser i lampe ved analyse af luft
- Hvad betyder de forskellige farver i min luftrenser?
- Hvor kommer indendørs og udendørs partikelforurening fra?