Der er kommet vand ind i robotten
Løsning
Det er nødvendigt at udskifte motoren på et autoriseret Electrolux-servicecenter. Skade på motoren pga. indtrængen af vand dækkes ikke af garantien. Du bedes ringe til Electrolux Service. Du kan finde kontaktoplysningerne på websitet, i kapitlet om service eller i din robotstøvsugers app.
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Hvad skal jeg gøre med støvsugeren, hvis jeg tager på ferie?
- ERK1 MotionSense Performance kit til robotstøvsuger
- Wi-fi-symbolet forsvandt/Wi-fi-symbolet blinker på min robotstøvsuger
- Robotten starter ikke, “Blinkende støvbeholdersymbol”
- Robotten registrerer falske forhindringer og undgår dem (overser at rengøre nogle dele af gulvet eller tæppet)
- Min robotstøvsuger viser fejl E31
- Min robotstøvsuger viser fejl E14
- Min robotstøvsuger viser fejl E13
- Min robotstøvsuger viser fejl E11 eller E12
- Min robotstøvsuger køre ind i væggen eller møblerne