Fejlen "Kunne ikke oprette forbindelse" under opstart af luftrenser
Problem
- Når jeg prøver at oprette forbindelse til renser, får jeg fejlen "Kunne ikke oprette forbindelse" under opstart
Gælder for
- Electrolux A9 serie luftrensere
Løsning
Hvis enheden er klar til at oprette forbindelse, skal lyset på renseren blinke. Blinker lyset?
Hvis ja, kan du prøve at oprette forbindelse manuelt:
- Gå til Indstillinger på din telefon, og find Wi-Fi-indstillinger
- Sørg for, at du har forbindelse til Connect Wellbeing-XXXXX på listen over tilgængelige wifi-netværk
- Gå tilbage til Wellbeing-appen
Hvis nej, træk stikket ud til din luftrenser i mindst 10 sekunder, sæt stikket i igen, og tryk derefter på tænd / sluk-knappen, indtil lampen blinker. Hvis det stadig ikke blinker, skal du annullere processen og genstarte igen.
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Wellbeing-appen opdateres ikke efter udskiftning af filter
- Hvad er ioniseringsfunktionen i luftrenseren?
- Kan jeg bare indtaste stregkoden når jeg tilslutter min A9 luftrenser?
- Wellbeing WiFi opsætning
- Hvordan udskifter jeg mit filter i min PureA9 luftrenser
- Lyset er for ofte rødt eller lilla, og PM 2.5-værdierne, der vises i appen er meget høje hele tiden
- Luftrenser lyser i lampe ved analyse af luft
- Hvad betyder de forskellige farver i min luftrenser?
- Hvor kommer indendørs og udendørs partikelforurening fra?
- Hvilke operativsystemer understøttes af Electrolux Wellbeing-appen?