Hvad kan jeg gøre, hvis støddæmperen sætter sig fast?
Løsning
Kontrollér støddæmperen og fjern eventuelle rester, som kan blokere den. Hvis problemet fortsætter, bedes du ringe til Electrolux Service. Du kan finde kontaktoplysningerne på websitet, i kapitlet om service eller i din robotstøvsugers app.
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Hvad skal jeg gøre med støvsugeren, hvis jeg tager på ferie?
- ERK1 MotionSense Performance kit til robotstøvsuger
- Wi-fi-symbolet forsvandt/Wi-fi-symbolet blinker på min robotstøvsuger
- Robotten starter ikke, “Blinkende støvbeholdersymbol”
- Robotten registrerer falske forhindringer og undgår dem (overser at rengøre nogle dele af gulvet eller tæppet)
- Min robotstøvsuger viser fejl E31
- Min robotstøvsuger viser fejl E14
- Min robotstøvsuger viser fejl E13
- Min robotstøvsuger viser fejl E11 eller E12
- Min robotstøvsuger køre ind i væggen eller møblerne