Appen viser min luftrenser som utilgængelig

Problem

  • Appen viser min luftrenser ikke er tilgængelig

Gælder for

  • Electrolux A9-serie luftrenser
  • Electrolux Wellbeing-app

Løsning

Årsager til, at din luftrenser muligvis vises som utilgængelig i appen:

1. Luftrenseren er ikke tilsluttet wifi

2. Din Wi-Fi fungerer ikke; prøv at genstarte din router.

3. Luftrenser er flyttet uden for rækkevidden af din Wi-Fi-router; prøv at flytte din luftrenser tættere på routeren (inden for 10 meter)

Hvis du har kontrolleret årsagerne ovenfor, men luftrenser stadig vises som utilgængelig:

1. Frakobl luftrenseren

2. Vent et par minutter

3. Sæt det i igen

Stadig ikke tilgængelig? Fjern luftrenser fra appen, og tilføj den igen.

Var denne artikel hjælpsom?

Tilbehør og reservedele

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.

Til webshop