Appen viser min luftrenser som utilgængelig
Problem
- Appen viser min luftrenser ikke er tilgængelig
Gælder for
- Electrolux A9-serie luftrenser
- Electrolux Wellbeing-app
Løsning
Årsager til, at din luftrenser muligvis vises som utilgængelig i appen:
1. Luftrenseren er ikke tilsluttet wifi
2. Din Wi-Fi fungerer ikke; prøv at genstarte din router.
3. Luftrenser er flyttet uden for rækkevidden af din Wi-Fi-router; prøv at flytte din luftrenser tættere på routeren (inden for 10 meter)
Hvis du har kontrolleret årsagerne ovenfor, men luftrenser stadig vises som utilgængelig:
1. Frakobl luftrenseren
2. Vent et par minutter
3. Sæt det i igen
Stadig ikke tilgængelig? Fjern luftrenser fra appen, og tilføj den igen.
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Wellbeing-appen opdateres ikke efter udskiftning af filter
- Hvad er ioniseringsfunktionen i luftrenseren?
- Kan jeg bare indtaste stregkoden når jeg tilslutter min A9 luftrenser?
- Fejlen "Kunne ikke oprette forbindelse" under opstart af luftrenser
- Wellbeing WiFi opsætning
- Hvordan udskifter jeg mit filter i min PureA9 luftrenser
- Lyset er for ofte rødt eller lilla, og PM 2.5-værdierne, der vises i appen er meget høje hele tiden
- Luftrenser lyser i lampe ved analyse af luft
- Hvad betyder de forskellige farver i min luftrenser?
- Hvor kommer indendørs og udendørs partikelforurening fra?